Uw medewerkers en klanten zijn afhankelijk van de continue en goede werking van uw IT-applicaties, hardware en telecommunicatiesystemen. Door veranderingen in uw bedrijfsprocessen, de voorkeuren van uw medewerkers en de updates van applicaties en wijzigingen in de samenstelling van uw hardware wil het voorkomen dat er technische problemen of incidenten voor komen. Met onze IT servicedesk beschikt u 7 dagen per week over een betrouwbare partner die incidenten snel en duurzaam voor u oplost en reduceert tot een minimum.
Onze dienstverlening bestaat uit vier pijlers waarmee we IT uitdagingen van organisaties aanvliegen. Hiermee richten wij ons op het ondersteunen in het behalen van doelstellingen met minimale IT oponthoud en het optimaliseren van werkprocessen.
Strategieën formuleren en afstemmen op zakelijke doelen en IT.
Succesvol invoeren van nieuwe hardware en software op de werkvloer.
Naadloos verbinden van bestaande systemen en apps met nieuwe technologie.
End-to-end oplossing voor het beheren en beveiligen van uw IT-infrastructuur.
Wij zijn een IT-bedrijf uit Katwijk. Jong, gedreven, helemaal van deze tijd en bovenal service gericht. Als managed service provider kunt u bij ons terecht voor het beheer, de integratie, de implementatie en de monitoring van uw volledige IT. Als jarenlange Microsoft partner kunnen we u ook ontzorgen op het gebied van Azure, Dynamics 365 en Office 365.
Ons team staat altijd in de startblokken om IT oponthoud te minimaliseren.
We bieden altijd oplossingen aan die bij de behoefte van uw bedrijf aansluiten.
Onze IT oplossingen worden uitgedacht met de toekomst in gedachte.
Altijd korte lijnen met vaste IT beheerders. Op deze manier kunt u snel schakelen.